Meer klanten naar de fysieke winkel: De waarde van locatiespecifieke berichten

Status
Beƫindigd
Startdatum
1 juli 2017
Einddatum
31 december 2017
Thema's
VH 10: Ondernemen: verantwoord en vernieuwend
Regeling
KIEM Creatieve Industrie

Dit projectvoorstel richt zich op de mogelijkheden om klanten die zich in de buurt van een winkel begeven via een app een bericht te sturen (locatiespecifieke berichten) om ze tot een winkelbezoek te verleiden. Technologiebedrijven Lantech en Exclusive Networks, marketingadviesbureau M-Wise, en retailer Jeans Centre hebben bij het Store Innovation Lab van de Hogeschool van Amsterdam de vraag neergelegd op wat voor wijze klanten die zich in de nabijheid van een winkel begeven het beste middels locactiespecifieke berichten kunnen worden benaderd om ze naar de winkel te bewegen. De praktijkvraag van dit projectvoorstel luidt: Wat voor locatiespecifieke berichten kunnen het beste naar klanten in de omgeving van de winkel worden gestuurd om ze tot een winkelbezoek te verleiden?

Contactinformatie

Hogeschool van Amsterdam

Tibert Verhagen
Contactpersoon
E-mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Anne Moes
Contactpersoon
E-mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Dymph van Outersterp
Contactpersoon
E-mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
Telefoon: 020-5953328

Netwerk- en projectleden